Friday, September 17, 2010

PAHANG VS KUALA LUMPUR??




Salam kepada pembaca semua.... Malam ini adalah malam yang sepatutnye aku gembira menonton bola LIVE liga MALAYSIA di Stadium Pahang Darul Makmur. Walaupun ini hanya perlawanan peringkat kumpulan, ia adalah perlawanan yang aku nantikan kerana jarang aku pergi stadium tengok bole Live. Ini adalah first time. Nak sokong bola sepak tempatan. Namun malang nasib aku mlm ini. malang juga nasib peminat bola tempatan khususnya penyokong Pahang dan Kuala Lumpur.... PERMAINAN DI TANGGUHKAN KE HARI LAIN......SEMUA DAH MASUK STADIUM DARI PUKUL 8 SIAP BELI AIR, CEKEDIS,TENGOK2X TANGGUH...



INI ADALAH RENTETAN CANDID WAKTU KEJADIAN 


INI TIKET YANG AKU BELI....TAK DE CABUTAN BERTUAH KE??HEHE


Orang ramai start bekumpul..emm seat aku dekat pentas..yang depan tu x dek bumbung..kalau hujan..paham2 ar..




Ruang stadium dah semakin dipenuhi penyokong2x..


Ok...jam dah menunjukkan pukul 9pm...game tak start lagik...Carutan-carutan mula menguasai mulut nampaknyee....



Entah apa yang mereka bincang punye lama aku tak tau...
Dan tiba-tiba....... 
"Tuan-tuan dan Puan-Puan..Maaf, perlawanan malam ini dibatalkan ke hari yang akan diberitahu kelak. Bawak tiket yang anda beli ke hari lain"(lebih kurang gtu ayat dia)

Haihh.. Aku give up..balik je umah terus.. dah ar Ahad ni aku balik UTM balik... Memang aku tak boleh tgk perlawanan ni pun..TIKET AKU SAPE NAK???Hahaha...Aku jual balik..

Pengembara Jalanan.....

0 comments: